Панасюк Ірина Володимирівна
Вчитель основ здоров’я, інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека та добробут", інформатики в початкових класах та пізнаємо природу Сороківської гімназії Хоростківської міської ради.
Педагогічний
стаж – 15 років
Кваліфікаційна
категорія - "Спеціаліст вищої категорії"
Педагогічне звання - "Старший вчитель"
Педагогічне
кредо:
«Учень – це не посудина, яку
треба наповнити, учень – факел, який треба запалити»
Мій
повсякденний девіз:
«Ніколи не зупинятися на досягнутому, бо
життя – це процес, тому потрібно завжди рухатися вперед»
Проблема
над якою працюю:
Критичне мислення як шлях активізації та реалізації творчого потенціалу
учнів.
Навчальний
заклад, який закінчила, в якому році, спеціальність за
дипломом:
Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний
інститут ім. Тараса Шевченка, 2012 р., Біолог, вчитель біології, екології та
основ здоров’я
Особистісний
і педагогічний портрет
Свій
шлях педагог обирає тоді, коли йде на вчительську посаду. А свідомо вибравши
його, вже не має морального права виконувати свою роботу погано. Мій
педагогічний шлях – це книга життя вчителя, яка складається із цікавих
неповторних сторінок. Їх не можна вирвати, а лиш перегортати, перечитувати і
пригадувати вчительські будні. Я здобула дві освіти, одна з них – вища.
Розпочинала трудову діяльність у Заліщицькому професійному училищі на посаді
викладача інформаційних технологій та майстра виробничого навчання. З 2014 року
працюю у ЗОШ І-ІІ ступенів с.Сорока. Усі сторінки моєї педагогічної книги
яскраві, чисті, наповнені вчительською працею, дитячою радістю,
учнівськими перемогами. Уроки, які проводжу, сповнені новими відчуттями,
блискучими враженнями від побаченого та почутого, а в свідомості учнів
пробуджується жага до пізнання нового та цікавого.
Різноманіття
та індивідуальність підходів до розкриття кожної теми дозволяє залучити до
активної роботи весь клас, а отже, дітей з різними нахилами, здібностями та
рівнем знань. Ніхто не залишиться непоміченим, недооціненим. Творчість,
доброзичливість, розсудливість допомагають мені креативно підходити до кожного
уроку. Бачу в учневі, перш за все, особистість, яка не просто набуває у школі
знань, а власного досвіду, що ґрунтується на навчально-пізнавальній діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар