Візитна картка

Панасюк Ірина Володимирівна



Вчитель основ здоровя,  інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека та добробут", інформатики в початкових класах та пізнаємо природу Сороківської гімназії Хоростківської міської ради.

Педагогічний стаж – 15 років

Кваліфікаційна категорія - "Спеціаліст вищої категорії"

Педагогічне звання - "Старший вчитель"

Педагогічне кредо:
«Учень – це не посудина, яку треба наповнити, учень – факел, який треба запалити»

Мій повсякденний девіз: 
«Ніколи не зупинятися на досягнутому, бо життя – це процес, тому потрібно завжди рухатися вперед»

Проблема над якою працюю:
Критичне мислення як шлях активізації та реалізації творчого потенціалу учнів.

Навчальний заклад, який закінчила, в якому році, спеціальність за дипломом:

Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка, 2012 р., Біолог, вчитель біології, екології та основ здоровя 

Золотая бабочка
Особистісний і педагогічний портрет
Свій шлях педагог обирає тоді, коли йде на вчительську посаду. А свідомо вибравши його, вже не має морального права виконувати свою роботу погано. Мій педагогічний шлях – це книга життя вчителя, яка складається із цікавих неповторних сторінок. Їх не можна вирвати, а лиш перегортати, перечитувати і пригадувати вчительські будні. Я здобула дві освіти, одна з них –  вища. Розпочинала трудову діяльність у Заліщицькому професійному училищі на посаді викладача інформаційних технологій та майстра виробничого навчання. З 2014 року працюю у ЗОШ І-ІІ ступенів с.Сорока. Усі сторінки моєї педагогічної книги яскраві, чисті, наповнені вчительською працею, дитячою радістю,  учнівськими перемогами. Уроки, які проводжу, сповнені новими відчуттями, блискучими враженнями від побаченого та почутого, а в свідомості учнів пробуджується жага до пізнання нового та цікавого.

Різноманіття та індивідуальність підходів до розкриття кожної теми дозволяє залучити до активної роботи весь клас, а отже, дітей з різними нахилами, здібностями та рівнем знань. Ніхто не залишиться непоміченим, недооціненим. Творчість, доброзичливість, розсудливість допомагають мені креативно підходити до кожного уроку. Бачу в учневі, перш за все, особистість, яка не просто набуває у школі знань, а власного досвіду, що ґрунтується на навчально-пізнавальній діяльності. 


Немає коментарів:

Дописати коментар